TJOKISDAG!!!!

Hello!
Dagen har spenderats med matilda! Vi har moffat tjockissaker - hela jävla eftermiddagen!! kan ge några exempel; chips, vaniljruta med vaniljkräm, saft, tårta & till det har jag moffat en och halv cheesburgare. FY FAAAAN, kan man bli mer tjock? Nej fyfan, nu mår jag nästan dåligt över hur mycket jag ätit idag.. Madicken gjorde oss sällskap nu på kvällen, vi har mest tagit det lugnt och lyssnat på musik. Men vi fick också skjuss ner till mcd av rebin & nahro, för jag skulle ju förstås ha cheesburgare, HAHAHA.. fan så pinsam jag är! Nej, men nu har jag i alla fall matilda & madicken lämnat mig, heh.. dom ville inte leka med mig längre, haha.. nej men dom skulle till enköping med grabbarna och hämta en bil. Om jag säger såhär, jag har inte direkt någon idé att åka till enköping och tillbaka.. Skönt att stanna hemma, haha ;)

nu: spotify & städa rummet!

bara för att jag tycker min älskling är bäst :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0