rosabandet galan

Torsdag kväll och jag ligger ner i min säng och bara lyssnar på musik och tar det lugnt. Kom hem från älskling idag, tog halv ett tåget (tidigt, i know) men jakob skulle ändo jobba, så tänkte jag att jag kunde åka hem.
Vi har haft det jätte mysigt dom här tre dagarna, kan förklara dagarna med det här ordet: KLOCKRENT!
Och idag när jag kom hem hann jag inte mer än att äta lite, sen drog jag ner på stan med matilda & efter ett tag kom madicken, vi sprang runt lite på stan och kollade lite i affärer. Låter konstigt, men man kan faktiskt shoppa kläder nu i katrineholm (y) gillas! Men sedan klockan 4 kom mamma, magnus och martin och hämtade mig, så åkte vi till örebro och köpte ny bil! :D supersnygg saab! Sen på vägen hem åkte vi och köpte pizza och åkte förbi vårat blivande hem!! ny start säger jag bara! Fy 17 va härligt det kommer bli!
Och sen när vi kom hem, satte vi på tv'n och kollade på rosa bandet galan.. Jag fick tårar i ögonen av det, vissa berättelser.. tror dom samlade in hela 50 miljoner kronor till rosa bandet, det ni.. Det hela berör mig lite extra, eftesom min farmor har bröstcancer.. eller jag tror att den är borta helt faktiskt, jag hoppas verkligen de.. Farmor <3
Och nu ligger jag här har precis kollat på mammas pojkar (älskar't) och pratar nu med jakob på facebook, haha härligt att man kan prata där igenom (HAHA) Nej, men nu får jag tacka för mig och jag ska lägga ut en låt som måns zelmerlöw sjöng ikväll på galan som fick mina tårar att rinna lite..
Måns zelmerlöw - impossible

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0