pluggdag!

Jag, johanna har vart en riktig duktig tjej idag tycker jag.
Lämnadt in alla skoluppgifter som skulle lämnas in, så allt det är klart. Känns riktigt skönt ska jag tala om för er! Sen har jag skrivit ett CV som jag ska börja lämna in nu till massa olika butiker, för nu inför julen kommer det nog behöva ganska många extra anställda. Så imorgon skickar jag in ett till guldfynd som sökte personal nu till jul. Sen så ska jag ju såklart, gå till fler affärer, jag ska UTAN tvekan ha ett jobb nu i vinter. Tjäna egna pengar skulle vara sjukt kul! För det har jag aldrig gjort tidigare faktiskt, bara studiebidraget - och det räknar jag inte direkt.

Sen så har jag idag pluggat massor till matteprovet, känner mig riktigt duktig faktiskt! Men nu är det nog med allt pluggande och cv hit och dit. Nu ska jag koppla av och läsa veckorevyn som jag fick av mamma idag, och sen ska jag unna mig en lång och varm dusch! Jag älskar att duscha, haha. Ta det inte fel! Sen ska jag krypa ner i sängen och sova för natten.

Men eftersom det vart så dålig uppdatering idag, lägger jag ut lite bra musik! :)

Jay Z ft. Alicia Keys - empire state of mind


Shakira ft T-pain - She wolf offical remix


Kesha - tik tok



och en liten extra puss till min mamma & magnus för att dom hjälpte mig med CV't lite :)

Kommentarer
Postat av: ina

hej.. hjälp mig med en sak, vad e snyggast, blondin eller brunett?

2009-10-22 @ 14:51:25
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0