onsdag

I dag var det föräldrarmöte på våran skola. Jippi! eller inte. Men i alla fall, alla föräldrar skulle ha med sig sina barns macdatorer.. Så min lilla älskling har vart med mamma & magnus idag. Haha, lite smårolig humor sådär på nattkvisten. Men i alla fall, så jag, matilda och madicken passade på att göra pannkakor när ingen ändo var hemma. Så vi satte på hits for kids 11 eller vad det var och körde gärnet i köket. Haha, lite småkul var det faktiskt. Sen efter att ha moffat i oss massa pannkakor så satte vi oss ner i soffan och typ dog ett tag. Sen drog madicken hem och då var det bara lilla jag och matilda kvar. Hon gick och duschade, jag stod inne i badrummet och gjorde hennes sällskap (?) det låter faktiskt lite små konstigt. Men det gjorde jag i alla fall. Sen åkte vi en sväng med nahro till luvsjön - Bara jag som vill flytta dit eller? Tror inte det bara är jag .. Sen så åkte jag hem och kollade på grey's anatomy eller hur faaaan det nu än stavas, jag kan inte stava, okeeeej? Och nu ligger jag här och har precis kollat klart på dagens man. Det är faktiskt lite kul det där programmet.

Och nu ska jag snart sova! Imorgon börjar vi dagen med stylist och bara för det gör jag ett litet glädjeskutt! För det tycker jag är kul. Får se om vi ska hålla på med smink eller hår imorgon. Intresting. Men nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra och sov gott allihopa! <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0