love love love love

Fan. Allt känns så fel just nu, borde jag oroa mig? borde jag gå runt och tänka på det här hela tiden? borde jag gråta nu varje kväll? borde jag inte kunna ha kul nu? NEEEJ, jag vill inte oroa mig, jag vill inte tänka på det, jag vill inte gråta, jag vill kunna ha kul! Jag vill inte att allt ska vara så fel.. Men ändo så blir allt bara så jävla fel? Hur kan det bli så? Det jag sa i dag till dig gjorde ont ända in i benmärgen på mig. Jag ångrar att jag sa det, men jag var tvungen. Det kan inte vara såhär längre nu, jag hatar det här. Men jag vet att vi kommer klara det! Jag vet det, det kommer vara jobbigt och så.. Men vad sjutton - ett förhållande kan inte vara perfekt hela tiden? 
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, och du mig. Du är den ända för mig verkligen. Är du glad, är jag. Är du ledsen, är jag.. Ja, det säger sig själv va? Ett år & 7 månader.. Och det ska bli mer, vi måste bara vara ifrån varandra ett tag nu tror jag. Det är allt som behövs. Mitt hjärta är ditt, och jag vill ALDRIG ha tillbaka det. Jag är din för alltid, din johanni. Allt vi gjort tillsammans - det bara är så att det ska vara vi! Det var ödet som förde ihopp oss, kom ihåg det. Nej nu ska jag göra något annat än att sitta här och tycka synd om mig själv. 
J A G  Ä L S K A R  D I G  J A K O B  Y A C O U B - föralltid, det ska alltid vara vi. <3 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0