Kaffffe

Skulle pröva på att dricka kaffe nyss, jag menar många tjejer som jag känner dricker kaffe. Så när magnus kokade kaffe, gjorde han åt mig också. Så när kaffet väl var klart, så la jag i socker och mjölk. Sen kom det stora ögonblicket när jag väl skulle smaka.. Och det smakar ju SKIIT rent ut sagt, jag kunde inte sluta rynka på näsan.. Fy fan, jag ska aldrig dricka kaffe.

Så det blev te till myskvällen med familjen. Vi kollar på någon film som heter dictrict 9 (stavning?!) och jag vet inte om det ska vara någon slags action/skräck film. Men helt ärligt så vet jag inte om det är en komedi eller skämt film. För det handlar tydligen om aliens som kommer till jorden, och det roliga är att man får se hur dom lever sitt liv. Och vi människor umgås med dom och vi förstår deras jävla utomjordingsspråk, haha. Ja ni, jag vet inte vad jag ska säga. Men jag ska väl fortsätta "njuta" av filmen. Uppdaterar senare.

Puss

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

jag gjorde precis samma sak igår, tänkte dricka kaffe till min kanelbulle. kallt kaffe med överdrivet med mjölk blev resultatet, äckligt.

2009-10-05 @ 21:52:19
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

samma sak gjorde jag igår när jag ville smaka kaffe till min kanelbulle, resultatet blev kallt kaffe med överdrivet mycket mjölk, äckligt..

2009-10-05 @ 21:53:57
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

fan, lagg på denna data som du kanske ser...

2009-10-05 @ 21:54:28
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0