jakob ööööööqvist

Hej hej och hemskt mycket hej!

Vaknade för en liten stund sen och kollade klart på oskyldigt dömd, riktig bra serie det där. Eller säger man serie? Jag vet inte, men ni vet säkert i alla fall vad oskyldigt dömd är. Jag ligger fortfarande ner, jag orkar inte gå upp.. Haha, är helt sjukt trött. Men det får man vara :) speciellt en sån här dag när man är ledig! Ska väl snart dra mig upp ur sängen och käka lite frukost.

Jag bara måste lägga upp lite roliga klipp på jakob öqvist som han lagt ut på sin facebook, jag är ju nämligen vän med han där ;) haha. Nej, men han är ju så jävla knäpp.. haha, kolla bara in dom här klippen:

Hah, jag tycker det första när han springer runt nästan naken i adam och grys direktsänding är bäst! haha.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

vad gör du uppe sådär tidigt? ;O jag vaknade precis! :D

2009-10-15 @ 13:18:48
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0