i most be strong

Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova, utan att höra your voice.. Jag klarar det, jag är stark, right? Du är bäst j a k o b <3 det vet du. DU ÄR EN DEL AV MIG! Mycket om han just nu ibloggen.. Men det är ändo min blogg & jag skriver om vad jag vill, passar det inte er - så dra. För ingen tvingar er att läsa.

Jag måste bara tacka för att jag har världens finaste vänner:

Matilda Karlsson skrev:
Hej gumman. Vill bara säga att du är best och jag elskar dig hihi :) <3

Madicken Wahlgren skrev:
Du är världens finaste johannii <3

Ni gör mig så glad, utan er vore jag ingenting. Era ord gör mig stark!! Tack för att ni finns underbaringar! glädjetårarrrr :')

..Godnatt på er bloggläsare! <3




Kommentarer
Postat av: Matsow

PUSS :) <3

2009-10-12 @ 12:24:29
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0