hus hus hus hus hus

Nu letar ja, magnus & mamma efter hus på internet för fullt. Så snart kanske det blir visningar hela veckorna? Jag hoppas vi hittar något snyggt hus med stor tomt och inglasad altan (y) det skulle gillas. Sen skulle det ju inte vara fel med pool, yacutzi, bastu... Haha, skämt å sido, det tror jag ni förstår! Men vi får se vart vi hamnar. Något snyggt hus måste det ju finnas i katrineholm?

NU: ska jag städa mitt rum, sen duscha, sen ska jag packa träningsväskan inför imorgon! Sen ska jag lägga mig ner i min sköööna säng & sova gott hela natten lång. Sen imorgon bitti går inte mitt tåg fören klockan 11. Det gillas starkt! Men nu måste jag börja städa, för annars kommer jag få hålla på hela natten!

PUSS!

hahahahah, sofie kommer du ihåg?
Bilden är tagen för ca 2år sedan!
Blond som solen var jag då, uj uj ..

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

jodå, jag kommer ihåg! :) varför ska du skolka från engelskan din tönt? :(:(

2009-10-14 @ 08:11:39
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0