-

Då var det redan torsdagkväll.. Den här veckan har gått fruktansvärt fort ;o tycker inte ni det? fy sjutton.. Imorgon är det fredag dårå.. WOHOOOO! haha! Jag vet inte vad som händer om jag hänger med brudarna till therese, eller om jakob kommer.. För han & jag pratade ju om det i veckan att han skulle komma till mig. Men vi får se hur det blir, det blir bra hur det än blir :) Annars då, vad har hänt idag?  Jo, morgon började med att jag & matilda cyklar ner till tåget som vanligt, men när vi väl kommer ner kommer ärthjärnan på att hon glömt tågkortet hemma, oooh så roligt det var att cykla hem igen i det iskalla vädret. Men sedan tog vi nio tåget & när vi kommer fram regnar det, wiie.. Och inget paraply har vi heller, så vi tog fram matildas karaktär "fatima" och satte våra halsdukar på huvudet.. ta inte illa upp nu ni som läser, utan vi gör det på skämt. Vi kommer till skolan och har styling. Och matilda tvättar mitt hår, så det gick hela lektionen åt på - att tvätta mitt hår, men tro mig.. Jag klagar inte, för det var fruktansvärt skönt.. TILLS jag började få ont i arslet för att jag suttit så länge.. :P Efter skolan så sprang jag & frida till tåget.. Och det löna sig ju, för vi hann ju med det ;p Sen nu ikväll har jag mest bara tagit det lugnt, vart ute på "stan" med matilda, för hon skulle käka donken. Och lite senare kom nahro (matilda's boy) utanför mig med en bmw, grym bil säger jag bara. Och vi tog en liten provtur i den och jag säger bara ABOOOOOW, inte och leka med alltså, haha. Fan huvudet åkte bakåt, det GICK verkligen inte att hålla det framåt. Racerbil!! Och nu sitter jag här och har precis duschat, rakat benen och smörjt in mig med dove :) Ska snart sova, är redigt trött faktiskt. Trodde inte jag skulle vara det, men så är det. 
Ett långt och tråkigt inlägg, kommentera om ni orkat läst hela om mitt intresanta liiiiv. 
PUSS! <3
Slänger in en RIKTIGT snygg bild på hjärtat mitt, hahaha..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0