-

Nu har jag precis kollat klart på mammas pojkar! Seriöst, jag är fan besatt av det där programmet. Haha, jag tycker faktiskt det är skitroligt program. Jag gillar han cristian, han verkar så gullig, haha. Och tjejerna? Ja, en del vet man ju inte om man ska skratta eller gråta åt.. Jag tror ni vet vilka jag syftar på om ni kollar på programmet, en av dom brudarna jag menar heter i  alla fall izza.. Usch fyfaaaan vilken brud! I dagens program hade hon en klänning så man såg halva bröstvårtan, mysigt.. Bra intryck hon måste ge mammorna! ;p haha. Men jag en favorit faktiskt, och det är viktoria björnadotter. Helt sjukt söt tjej, det kan ni inte annat än hålla med om?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0