tuesday

Hej hej, och hemskt mycket hej.
Det var blivit väldigt dåligt uppdaterat idag, men det är för att jag hade varken med mig datorn till skolan och så drog jag inte hem efter skolan heller, utan jag gick och träffade min älskling direkt efter, vi myste och skrattade ihop. Han är en riktigt pajjas den där, han får mig må så bra :) Skolan rullade i alla fall på som vanligt, matte lektionen var nog den mest kaotiska lektionen hitills, alla pratade med alla och inte fick jag mågna tal gjort.. Haha, men kul hade vi. Och så kallt som det vart idag iskolan tror jag aldrig det vart, usch jag hade två halsdukar på mig både eves och min och så hade jag på mig vantar och jacka.. Och jag kunde fortfarande inte då sluta frysa.. Hatar vintern :(( i alla fall kylan, men det kan vara mysigt när det snöar. Aja, totalt onödigt sagt, men nu vet ni. Haha! Jag åkte med halv sju tåget hem och nu har jag precis käkat nudlar och nu sitter jag här och bara tar det lugnt. Får se vad jag hittar på! Tycker inte det är något speciellt bra på tv ikväll.. Blir väl kanske film eller något, och imorgon börjar jaginte fören 12'50. Skönt, det kan jag lova er ;) Men vi hörs senare!

PUSS!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0