tråkigt inlägg

Hej på er alla glada läsare (haha, gud så pinsam jag är)

Först och främst måste jag tacka för dom fina kommentarerna jag fått om inlägget där jag inte hade något löshår i, det värmer :) kul att ni tycker det är fint, nu är det bara jag som ska våga visa mig i det också! hehe.. Skolan idag som vanligt, hade styling hela morgonen fram till lunch. Vi hade lite teori där vi skulle svara på frågor om håret, jag och cissi klarade det galant, och sen skulle man göra en inpackning på varandra, cissi gjorde en på mig och jag kan lova er att jag såg ut som en riktig sliskig katt.. Jag gjorde dock aldrig på cissi, för varmvattet tog slut.. Inte så jätte skönt att skölja håret i iskallt vatten.. Usch vad hemskt det var!

Efter lunch så skulle jag och sofie gå till john bauer gymnasiet och köpa biljetter till gymnasiefesten som är den 17 december, "black and white party" man måste tydligen ha på sig BÅDE vitt och svart, kul.. Vad ska man ha på sig?! Iaf, det tog oss en liten tid att hitta till cafeterian där dom sålde biljetterna, men nella hjälpte oss.. haha! Lite smått pinsamt att springa runt och inte riktigt veta vart man ska, inget roligt för er att veta kanske - men nu vet ni i alla fall.

Nu har jag ätit en riktigt god kvällsmacka med ett glas kall mjölk till, det klirra fint i kistan. Och nu ska jag .. Hmm, jag vet inte vad jag ska göra faktiskt, jag behöver ju inte sova än i alla fall.. FÖR JAG ÄR LEDIG IMORGON! :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0