sunday

Godmorgon allihopa!
Jag vaknade nyss, skönt att sova länge, ohjaaaa :) Pratade i telefon med älskling hela natten igår och sen vaknar jag till vid klockan 4 att vi fortfarnade har telefonerna på.. Haha, så då la jag på. Idag då? Jo, då är det fars-dag! Men det känns inte så speciell för mig.. Ni som känner mig vet varför, vore ju kul om man hade en pappa som brydde sig om en, så man kunde köpa något. Men nej, nu har ju jag inte det.. Så det får lov att vara! Så idag, kanske man ska städa lite, och tvätta kan jag säga. Har inte tvättat kläder på jätte länge känns det som, tvättkorgen börjar bli ganska full nu.. Nu väntar den godaste måltiden på dagen, frukost!! Vi hörs senare.

Kisses

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0