söndags fix

Nu har jag färgat håret på både mig och mamma, jag har färgat ögonbrynen på mig och mamma, jag har plockat ögonbrynen på mamma & ska snart göra det på mig själv. Duschat har jag också gjort, skrubbat hela kroppen. Jag känner mig superfräsch!! :) Kom nyss in också för den delen, jag har hunnit med mycket som ni se, haha. Jag har vart ute och träffat matilda min vän ett tag, hon behövde prata och klart jag finns och ställer upp <3 jag älskar dig matilda! Sen nu snart ska jag också ta och städa upp på rummet och sedan gå ner i tvättstugan och hämta upp min tvätt. Sen ska jag krypa ner under täcket och kolla på sista avsnittet av ensam mamma söker, för jag hann inte kolla på det på tv förut.. Så nu får ni inte avslöja något vem som tog vem.. Menmen, nu har jag inte tid att sitta här. Lägger in en bra låt som jag hörde förut när jag kollade på the hills :) (japp, beeeeroende)


Refrängen är bäst!

Kisses

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0