snö... snö... SNÖ?!?!

Jag dööööör!
Det snöar ju för sjutton ute!! Usch och fyy.. Jag vill inte :((( Det är ju bara 4 november (?) Hur kan det snöa redan nu?! Jag får inte ihop det där riktigt.. Ligger ner framför tv'n med datorn i knät och har ett duntäcke OCH filt på mig och dricker varm oboy.. Ja, är man sjuk så är man. Jag vill inte vara sjuk, och jag verkar ju inte vara ensam här i världen om att vara sjuk just nu.. Typ hälften av svenska folket är sjuka? Surt..
Föresten, mamma ringde mig förut!! :) Jag blev superglad av att höra hennes röst, dom har det jättebra där nere. Och det kan jag ju förstå, sol, värme, bad, god mat.. JAG VILL OCKSÅ!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0