plusare!!

Hej bloggen!
Idag är det torsdag & jag har haft en super-rolig skoldag!! :) Fan vad jag älskar skolan, det låter säkert helt konstigt i dom flestast öran, men det är verkligen skit kul att gå stylistprogrammet. :) Jag är glad att jag valde det i stället för handel två år till.. I alla fall, idag har det hänt mycket. Hade styling på morgonen, då vi skulle tupera varandras hår, cissi tuperade mitt & hej och hå, va ovanligt det var! Men det blev bra tycker jag! Sen kolla vi på någon modevisning som kungsgård (?) hade 2005.. Väldigt kul var det! haha. På svenskan hade vi ganska kul kan jag lova er, kolla bara..

Ja, som sagt.. Kul var det! Efter svenskan så drog jag & frida till sats och tränade, kände mig riktigt duktig efter.. bara det att vi gick til mc sen och käkade, OOPPPPSSS.. där försvann träningen.. Och så köpte frida ett par nya lackleggings till mig :) eftersom hon köpte mina! Sen kom min lilla älskling och hängde med oss till öppet hus, sjukt kul var det!! Haha, mycket skratt kan jag lova er. Och det var ganska mycket folk faktiskt, lite jobbigt bara att förklara för alla vad vi gör, hur vi gör, när vi gör.. Haha, ja ni fattar! Det lite roliga var ju när jag, hanna, frida och jakob stod utanför så drack jag varm (lägg VARM på minnet) glögg och jakob ska krama mig och jag har bara på mig t-shirten vi fick och spiller ut glögg över mig.. MMMM, va skönt det var.. Glögg i håret (y) haha. Efter att öppet hus var klart så tog vi spårvagnen ner till mc och hanna skulle PROMT ha en kaffe.. Och nu sitter jag här och ler, för idag har det vart en riktigt bra dag! Och bättre blir den, för imorgon är jag ledig!! :D

PUSS PÅ DAGEN!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0