plugga, NU?!?!

Okej, nu har jag precis duschat och sitter i min säng och ska börja plugga, ja.. jag johanna jonsson ska plugga nu klockan tjugo i tolv.. Men det är ett måste, jag måste träna lite extra på engelskan som jag och sofie ska prata om imorgon i ett videosamtal.. Haha, jag kommer dö. Annars då? Dagen har gått sjukt fort, jag kom hem vid halv fem och typ däckade bort i soffan, har legat där mest hela tiden. Fan vad trött jag blir nu på vinterfronten! blir inte ni? Sen åt jag lite, sen så har jag inte gjort så mycket ,fan tiden bara rinner iväg när man har roligt höll jag på att säga, men det har väl inte vart så kul att lega i en soffa hela eftermiddagen.. Nej, nu har jag inte tid med det här. Jag ska plugga!
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0