pepparkakor med ädelost och julmust <3

Nu har jag precis duschat klart, mycket skönt. Var som sagt nere på stan förut med mamma & magnus och tog leggfoto, och guuud vad söt man blev (?) efter det gick vi till banken och fixade legget, så om en vecka har jag legg!! woho, haha. Ni som undrar "har hon inte haft det fören nu?" Nej, det har jag faktiskt inte.  Det har aldrig blivit av, men nu har jag skaffat - finally! Sen åkte vi till willys och köpte tacos till kvällen :) mums, det har typ blivit en vana att vi äter tacos nu varje fredagskväll? Har ni också så eller? haha.

Och när vi kom hem så satte mamma, magnus och jag oss och käkade pepparkakor med ädelost och julmust, godare kan det inte bli!!! åh, så mumsigt det var. Julen är snart här ju ;o kan man inte tro. Och om mindre än en månad flyttar vi, och vi har inte ens börjat packa! :o hur ska det här sluta? Äsch, vi fixar det. Och imorgon åker vi till ikea och kollar på massa möbler som vi ska ha! Men nu har jag lite stuff att fixa, sitter bara i handduk än så länge. Men jag uppdaterar antigen i natt eller senare, PUSS!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0