paradise hotell

Nu har jag precis kollat klart på paradise hotell, det är något jag kommer följa, det kan jag lova er. Tycker det är sjukt kul med sådana här program, som t.ex. big brother också! haha. Det här var bara första avsnittet och vissa var redan lite heta på gröten.. Men den tjejen som jag gillade mest var ju i alla fall catja, hon var ritktigt söt och verkade snäll. Snyggast av killarna var nog stefan.. Eller ja, det var han jag la mest på minnet av grabbarna! Han cimon, var det bara jag som blev chockad när han pratade? VILKEN BASRÖST!! haha. Nästa avsnitt var redan imorgon, kollar ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Y)

2009-11-15 @ 22:42:10

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0