onsdag

Hemma efter en skoldag som har gått väldigt fort tycker jag faktiskt! Det har vart en bra dag. Fick reda på idag att jag ligger på VG i två ämnen, så jag är ganska så glad om ni förstår mig haha! Imorgon har jag & frda ganska mycket vi ska göra efter skolan, första ska vi ner och träna och efter det ska vi ner på stan och göra fältstudien vi fick idag & så ska vi köpa nya lackleggnings till mig & sen ska vi tillbaka till skolan för att vara med och hjälpa till på öppet hus på våran skola, så imorgon tycker jag att ni alla från katrineholm ska ta er till nrkp för att komma på plusgymnasiets öppet hus, det är mellan 17'00 - 19'00. Ska bli riktigt kul faktiskt, vi får egna t-shirtar där det står "plusgymnasiet" på baksidan, haha. Vi ska typ sminka varandra eller något liknande så folk kan gå runt och kolla lite samtidigt. Jakob min älskling skulle nog hänga med, haha jag tycker det var jätte sött av han att han ville hänga med och kolla (han brukar inte vara den typen som orkar gå på sånt) Så det ska bli kul också. Så jag läntar faktiskt lite smått till morgondagen!

Men nu är det fortfarande onsdag och jag måste packa hela kvällen.. För nu är det inte lång tid kvar tills vi flyttar!! Så vi får väl se om jag hinner skriva något mer ikväll, för sen är det ju paradise hotel ikväll också ;o det får man ju ine missa! Men nu ska jag inte sitta här längre, HEJDÅ!

ge mig hennes hår!!

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

okej, men då tränar du med frida efter skolan? så då åker jag hem imorgon efter skolan :)

2009-11-25 @ 18:09:51
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0