onsdag - olycka

Onsdag idag, lilllördag som man brukar kalla det. Hade sovmorgon imorse, började inte fören tio i ett. Men eftersom tågen inte går allt för ofta så åkte jag med tåget som gick klockan 11, fast jag vaknade inte fören tio minuter över tio.. Så det blev lite småstressigt men jag hann med! När jag kom till skolan gick jag, frida och medina och åt, det var tacos idag, riktigt gott. Sen hade vi bara en lektion idag, och jag kan inte riktigt kalla det för lektion. Vi småpratade lite mest och berättade om hur vi ville ha det i våran salong som kommer bli där nere, det kommer nog bli riktigt snyggt. Efter skolan gick jag, sofie, cissi & medina ner på stan och försökte hitta APU platser, men det gick väl sådär. Jag hittade en skitsnygg tröja som jag hängde undan som jag ska ner och köpa imorgon efter skolan. Åkte spårvagn ner till tåget också, utan att betala, busigt. :) Tog 4 tåget hem! Och när vi kliver av tåget och ska gå och låsa upp cykeln händer det något jätte hemskt, en tjej blir påkörd av en bil.. Usch, hon gick på övergångstället och blev påkörd, usch och hon flög en bra bit kan jag säga. Usch, det där dunket man hörde när hon blev påkörd.. Usch va hemskt! Riktigt otäckt var det faktiskt.. Stackars tjej, hoppas allt är bra med henne nu i alla fall.

Nu sitter jag här och ska snart ta och städa rummet, sen äta och sen baaaaara ta det lugnt. Det är mycket bra på tv ikväll, men det som är lite surt är att det är samtidigt.. Allt är klockan nio.. På fyran är det oskyldigt dömd, på tv 4 plus är det dagens man och på femman är det greys anatomy. Vad ska jag kolla på?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0