onödigt inlägg..

Sitter och väntar på mat, jag är så jäkla hungrig.. Har bara ätit två rostade mackor idag, det är inte mycket för att vara min mage. Så nu skriker magen efter mat, men den är snart klar hoppas jag. Magnus syster kommer hit snart, magnus barn är också här, det är ju som sagt fars-dag idag! :) och under tiden jag väntar på maten busar jag med simba, för det finns inte så mycket annat att göra - finns inget på tv, finns inget att göra på internet.. Ja, det suger helt enkelt!! Så jag och simba har det roligt tsm, vilken mes jag är!! Men jag tycker om min katt, precis som vissa tycker om sina hundar! Och just nu i detta tillfälle, försöker jag lära simba skriva på datorn.. Vi började med den enkla lektionen att sitta framför datorn, här ser ni resultatet!

HAHAHAHAHA, så gudomligt söt!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0