njakop, min pajjas.

Alltså, jag har nog den största pajjasen till pojkvän, men han är också världens sötaste! Ni som har facebook, vet ju att alla typ nördar antigen farmville eller happy aquarium.. Och jag & min pojkvän typ nördar happy aquarium, haha. Mesigt? Ohja! Men i alla fall, det jag ville komma fram till var att man kan skicka "flaskpost" till varandra i akvariumen, och jakob har skickat ett liten flaskpost som det står "love dig :D" på, HAHAHA. Det är bara min jakob som kan blanda två språk på två ord. Så jävla knäpp, men så jävla sjukt söt.. Gud vad jag tycker om honom! Ni vet när man är kär i någon och det är fjärilar i magen? Det får jag varje gång när jag ser honom, varje dag under 1år & 8månader har jag fått det.. <3 Och det kommer bli mer dagar, flera månader och flera år jag kommer ha det! :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0