myshelg med mina tjejer

Väldigt dålig uppdatering nu.. I alla fall, jag har haft en supermysig helg med mina tjejer - emelie och matilda! Ifredags var vi hemma hos matilda hela kvällen och skrattade och kollade på idol, vi försökte även ringa in och prata med idolerna, och jag tror aldrig jag skrattat så mycket när matilda skulle "spela in" ett medelande till Erik och hon säger med norrlänsk dialekt: Hejhej calle, jag vill bara säga.. Så säger jag i bakgruden, det är erik du pratar till.. hon ba; jaha, ojoj.. erik erik eriK! HAHA, jag tror inte ni fattar hur kul det var, haha. Sen vid tolv gick vi ner på stan och sen följde matilda och emelie mig hem, vi satte oss på en bänk och snackade riktigt "tjej-snack" haha.

Igår (lördag) åkte jag med familjen till örebro och kollade på möbler till vårat nya hem, vi har nu bestämt oss för vad vi ska ha. Och herregud säger jag bara vad snyggt det kommer bli!! Jag längtar fruktansvärt mycket nu :) När jag kom hem så gick jag bort till ica nära och mötte emelie & matilda, vi skulle hyra film och massa gott gott. Vi hyrde filmen "bröllopsduellen" den var rolig, enligt mig i alla fall. Åt massa godis och chips, mums. Sen vid tolv gick jag och matilda hem, eller ja.. vi satte oss på en bänk och pratade, vi tjejer gillar att prata mycket, som ni kanske märker.. haha! Sen gick jag hem och pratade med älskling i telefon tills jag somna.

Ja, ungefär så har min helg sett ut! Riktig myshelg :) Och nu ska jag rensa mina kläder, för hälften av alla kläder jag har i min garderob använder jag inte.. Men vi hörs efter att jag städat!
PUSS!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0