my new room

Eftersom vi nu snart ska flytta, så går mycket tid åt att packa och tänka ut nya möbler och hur saker ska stå i nya hemmet. Och jag tror jag nääästan vet nu hur mitt rum ska se ut. Jag ska ha (tror jag):

- En svart fondvägg med något fint väggord på (finns på:http://www.myfirstroom.se/) Och 3 vita väggar.


- barbord med två sköna stolar till från ikea (ni ser ju på bilden hur jag menar på ett ungefär, utan hyllan såklart)


- en snygg klädställning från ikea som jag ska ha stå i rummet bredvid en..


- en stor spegel

Och sen lite annat smått och gott som:
- några hyllor som jag ska sätta upp på väggen som jag kan ha parfymer, smink och lite annat mysigt på.
- bredvid klädställningen funderar jag på att sätta upp någon hylla där jag kan ställa mina "favoritskor"
- någon snygg golv-lampa från ikea.
Och sen såklart ska jag ha någon riktig snygg lampa och kruka i fönstert, till världens snyggaste gardiner. :)

Det är vad jag kommit fram till än så länge, så .. Vad tyker ni? :) jag vill ha era åsikter!!! Har ni några tips? Skriv en kommentar, jag skulle bli jätte glad :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0