måndag - skolan

Då var en skoldag avklarad, det har blivit mycket skratt och glada stunder idag. Cecilia började i våran klass idag, kul! Välkommen :) haha. Vi fick skolkatalogen idag till skolan, lärarna fick ett exemplar som vi kollade i. Och så mycket man kan garva åt folk alltså, haha.. Ja ni! På torsdag får jag min egen skolkatalog, skolkatalogen är ju bara på ca 300 sidor.. Inte så mycket, eller? haha! Trodde det bara skulle vara alla friskolor i norrköping som skulle vara i samma katalog, men nejnej.. ALLA gymnasieskolor i norrköping är i samma katalog, så vilken tur att man blev söt på skolfotot (not) Sen var det stylist och vi skulle sätta upp spolor på varandra, jag tvättade först fridas hår och sen satte upp det i spolar.. Det var snyggt, eller ja.. Tolka det hur ni vill, det var första gången jag gjorde det och för att vara första gången tyckte linda det var bra, haha. Efter skolan var det egentligen planerat att jag skulle träffa min baby, men han hade gått hem för han hade ont i huvudet, och jag orkade verkligen inte gå till hageby.. Defenitift inte efter att mina strumpbyxor gick sönder iskolan, fan jävla karborreband (stavning?!haha) fastnade i strumpbyxan och rev upp hela knät :( Jag såg ut som en ****. Menmen, sånt man får leva med. På torsdag blir det kul på stylist, då ska vi ha med oss löv och kvistar så ska vi göra en uppsättning med det och sen sminka med en "höstlook" Jag ser fram emot det :) Nu känner jag att inlägget blev lite långt, men om ni orkat läsa allt så kan jag ju passa på att önska er en fortsatt trevlig måndagkväll!

Kisses

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0