mammi is back hoooome!! <3

Puuuh!
Nu har jag städat hela lägenheten, inte kul.. Men det måste som sagt göras ibland! Duschat har jag också gjort, men inte sminkat mig, det orkar jag inte. Mamma och magnus är i sverige nu!!! :D så nu är dom påväg hit tillbaka till lilla katrineholm. Jag har en liten överraskning åt dom när dom kommer hem, jag har vart på tempo och köpt äppelkaka och vaniljkräm, MUMS. (jag är för lat för att laga något själv) Men det kommer nog bli bra :) Men nu kom jag på att jag glömt köpa något att dricka.. Fuck också! Jag har druckit upp all dricka hemma och all saft, så det ända jag erbjuda är vatten.. Inte det bästa kanske! Får smsa mamma och be dom stanna bara och köpa en dricka :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0