los premios 2009

Sån jäkla tur barca har.. Usch! Jag är lite smått sur nu ja! Zlatan förstöde allt!! Hade dom inte tagit in han, hade vi vunnit. Måste han vara så bra eller? Har i alla fall nyss kollat klart på mitt stora feta grekiska bröllop, den är riktigt rolig! Inte första gången jag ser den direkt, haha. Och nu sitter jag och kollar på los premios 2009 på MTV. GRYYYYYM musik, just nu spelar wisin y yandel med 50 cent! Grymma låtar, ska försöka hitta dom på youtube sen. Funderar starkt på att börja dansa igen. Är riktigt sugen nu faktiskt, så lovisa.. Läser du det här - dansar du fortfarande? Fast, det är klart.. jag skulle vilja börja med typ reggeaton eller typ discodans.. Fett kul skulle det vara! Men får se.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

åhå! jag skulle också vilja börja med reggeton eller hur man nu säger... ska vi kolla om det börjar någon nybörjarkurs ? :D

2009-11-30 @ 12:33:05
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0