lördagskväll med min matilda

Okej, lördagkväll och den blev inte riktigt som planerat.. Jag och matilda hade tänkt festa, för vi var sugna som sjutton på det. Men så blev det icke, utan ist gick vi till nobel och beställde en kebabtallrik till matilda och sen drog vi hem till henne och kollade på tv, kollade i skolkatalogen, försökte lära oss dansa som beyonce (vi är på god väg, trust me) och såklart, garvat som vänner gör tsm :) En riktigt mys-lördag alltså! Men jag klagar inte, det var kul. Men så finns det ju vissa saker man kan irritera sig en aning på.. Menmen! Och nu sitter jag här och pratar med matilda på msn, som jag typ gick ifrån för tio minter sen? Vi kan inte hålla oss ifrån varandra, så är det bara! haha <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Best friend <3

2009-11-08 @ 01:30:03
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0