Lördag

Lördagmorgon och jag ligger kvar isängen och slöar, fast egentligen måste jag gå upp. För mamma och magus kommer ju hem idag!!!! Jag är jätteglad :) Jag har saknat dom jätte mycket, det var inget speciellt roligt med att vara ensam.. Haha, men nu vet jag ju hur det är. Har levt på nudlar ungefär hela veckan, förutom två dagar när jag åt fisk och potatis & andra dagen köttbullar och makaroner! Sen har det vart nudlar som vart min maträtt. Men i alla fall, jag måste egentligen upp och städa.. Alltså, det är ju inte stökigt så. Men jag måste damsuga, för det har jag bara gjort en gång den här veckan, EN GÅNG!! Jag hatar att damsuga, som ni kanske ser ;p Och nu har jag en katt som står på mitt bröst och kurrar och gosar sig mot mitt ansikte, så jag antar att han vill ha upp mig. Frukost var det va?

Kisses

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0