LÄS!

Nu varnar dom för att vaccinet mot svininfluensan är farligt.. Alltså jag blir galen på denna svininfluensan! Ett fyra årigt barn har dött av vaccinet, vad är det här? Märker inte läkarna att vaccinet inte kanske är det bästa? Nej, nu får ingen i min närhet ta det där vaccinet, det kan ju för sjutton döda!! Det var en läkare som hade skrivit en artikel och hela vaccinet och rubriken löd:

Är vaccinet farligare än svininfluensan?
Usch, jag mår dåligt att bara tänka på det. Jag tror man klarar sig galant utan den där sprutan faktiskt, den gör fruktansvärt ont och man kan dö av den.. Nej, jag tror jag klarar mig bättre utan.. Såhär stod det även som forskarna hade varnat om:

"Ny alarmerande forskning: Tiomersal i vaccin ger allvarliga skador på mänskliga hjärnceller från foster vid extremt låga doser"
Nej, så nu får inte ni mina nära och kära ta det där vaccinet.. Jag förbjuder er!! Och nej, jag överdriver inte. Det är fan seriöst ju!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0