jakob yacoub, min prins.

Jag har nog världens sötaste pojkvän!
Igår när vi pratade i telefon så sa han till mig att han ville bjuda ut mig på middag på fredag, :))) Men vart får jag inte veta, utan det skulle bli en överraskning. Men det skulle vara någon fin resturang, så vad sjutton tar man på sig?! Sen så fråga han mig om jag vill stanna över natten och såklart ville jag det, så då skulle vi avsluta kvällen med en film och myspys :) Jag kan lova er att jag längtar till fredag, ohja!! hihi. <3
Jag vill bara ställa mig på ett högt berg och skrika hur kär jag är!! jag har aldrig kännt såhär förut, du får mig må så bra! <3 ana behabak!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0