h e r r e g u d

Alltså människor i katrineholm.. PATETISKA!
Det är det enda ordet man kan kalla dom.
Folk som lägger sig i saker, som dom inte har ett skit med att göra och skriver ut det på bloggen och försöker vara lite diskreta? HAHA, patetiskt som sagt. Men du, du vet inte ett skit om det där, så lägg dig inte i!! Och jag är så trött på att folk ska hålla på bakom ryggen och leka tuffa, tycker du jag gör något fel med att jag vill ha tillbaka min kläder kan du säga det till mig PERSONLIGEN! inte skriva det på din blogg.
Nej, nu ska jag sova.
Kom ihåg en sak mina läsare - det finns människor till allt.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

det finns människor till allt, och människor är patetiska. folk letar efter tjaffs, för varför skulle annars folk lägga sig i hela tiden? jag tycker att man ska stå utanför saker man inte har att göra.

2009-11-03 @ 23:55:15
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

det finns människor till allt, och människor är patetiska. folk letar efter tjaffs, för varför skulle annars folk lägga sig i hela tiden? jag tycker att man ska stå utanför saker man inte har att göra med.

2009-11-03 @ 23:55:48
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: madicken

jaadu johanna, det är riktigt jävla patetiskt. har ju själv varit med om de, haha de är så ovärt att göra så, vart ser dom en poäng i det liksom? dumt. usch

2009-11-04 @ 19:05:57
URL: http://madickenw.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0