Fredagskvällen

Kom på att jag måste ju berätta vad jag gjorde igår.
Gårdagen var jag inte alls sugen på att festa, ville bara ligga hemma och mysa till idol. Och madicken var på, så vi beställde hem pizza, kebabpizza muuuuuuums! Sen så kollade vi på idol, men sen helt plötsligt fick vi för oss att vi ville med till sköldninge på lokalfesten som labbi hade för han fyllde 20. Grattis igen! :) Så vi skyndade oss och gjorde oss iordning, sen så hämtade vi matilda hos henne, sen åkte vi ut till sköldninge! Det var ganska lamt, ingen dansade.. Fegisar!! jag ska inte säga något, för jag dansa inte heller, men hade folket gjort det, hade jag ju inte tvekat att dansa med. Men det fanns vissa som dansa som bara den.. haha! Sen vid fem i ett kom nattbussen, och precis ALLA som var på lokalfesten skulle på den där förbannade bussen. Det vart LIIIIIIITE trångt att komma på bussen. Jag klämdes mellan matilda och någon annan brud framför mig, hahah.. Men vi kom på tillslut och det var en kille som försökte få med hela bussen på "andra sidan är ni klara" men ingen på den sidan var direkt på med det, så då var den en kille som skrek tillbaka "nej, käften så snälla låt oss bara vara" eller något i den stilen. Lite kul sådär! En brud slog en annan tjej när hon stackarn skulle gå av bussen, bara körde upp hela jävla näven i stackars tjejens ansikte.. Mogen brud som slåss! ohja! Sen kom vi hem, jag gick hem på en gång. Alan och jag gick tog sällskap hem :) lilla alladin.. haha! Ja, men så såg min kväll ut, jag hade kul :) Den gick från att vara en lugn hemma kväll, till lokalfest.. Det ni!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0