En helt perfekt lördag med min jakob

Helgen har jag spenderat med min älskling. Vi har haft det supermysigt, i lördags bjöd han ut mig på middag - vi åt på en jätte mysig kinaresturang! Underbart var det. Ni vet det där gamla tricket om att man "tåflirtade" under bordet? Tro mig, det hände.. hah! Kändes lite som om man var nykär igen, sen efter att vi ätit ville vi inte åka buss utan vi gick en lång promenad och höll varandra i handen och bara pratade minnen. :) Sen när vi kom till södertull tog vi bussen, för vi orkar inte gå ända till hageby. Lite för kallt och lite FÖR långt! haha. Väl hemma la vi oss under täcket, tände ljus och kollade på film. Jag vet att ni har den där perfekta bilden över hur det kan se ut, och tro mig.. Det var så perfekt det kan bli! Sen somna jag i hans famn. Vilken underbar lördag, tack hjärtat - du kunde inte gjort den bättre! <3

Jag är världens lyckliaste johanna, och jag har världens bästa pojkvän!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0