emd - välkommen hem!

Blir jag tönt om jag säger att jag tycker emds nya julskiva är bra? Haha.. Den är riktigt bra ju!! haha. Jag längtar något sjukt mycket till julen nu om inte annat, julskinka, pepparkakor, knäck, julmust, kola, prinskorvar, jansons frestelse (eller findus frestelse som cissi säger HAHA) ja, allt som tillhör julen.. fast, man får ju inte glömma det bästa.. JULKLAPPARNA! hihi. Men jag har ett litet problem, vad ska man önska sig i julklapp?! Jag har typ inte kommit på något alls.. Får ta mig en funderare!

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA P.I.N.S.A.M.T hihi

2009-11-25 @ 16:17:12
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0