bloggtork

Jag har absolut ingen blogglust, B L O G G T O R K A!
Och jag är så fruktansvärt trött på min header. Och hela designen, så imorgon efter skolan tänkte jag sätta mig ner och försöka fixa den, så då kanske blogglusten kommer tillbaka, var inte oroliga. Det kommer finnas då! Kollade lite på bloggar förut och hittade det här gulliga klippet, världens sötaste hundvalp? haha!
Nejni, nu ska jag sova ALLDELES själv.
Första gången i hela mitt liv jag kommer sova själv en hel natt..
får väl se hur det går, som tur är har jag min älskling som har lovat
att prata med mig tills jag somnar, my bby. <3
kom ihåg en sak - jag har världens bästa pojkvän!

Kommentarer
Postat av: madicken

nej det har du inte, för det har jag! :) <3

2009-11-04 @ 19:03:17
URL: http://madickenw.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0