världens godaste popcorn

Men åh! så HIMLA trög jag är, det var ju sista gången förra veckan i andra avenyn. Vafan lyssnar jag med? arslet?! jag kollade ju för sjutton på programmet då, som tur är påminde mamma mig om det förut.. Herregud! Över till en annan sak, jag gör världens godaste popcorn!! Ja poppade ju popcorn till andra avenyn men det var ju inget. Så jag lämnade mina popcorn på vardagsbordet och då kom mamma och hennes pojkvän och frågade om jag inte skulle ha dom? jo, snart sa jag. Men när jag kom tillbaka var dom slut?! haha. Mammas pojkvän ba; Du gör väldigt goda popcorn måste jag säga! mamma nickade med och skrattade lite. Det sket jag i, jag gick och duschade men då öppnar mamma dörren och frågar Hur många minuter satte du popcorna på? hahahaha, efter jag svarat kommer hon in igen och frågar; saltade du dom? Allt det här måste ju betyda att jag gör världens godaste popcorn!! haha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0