underbaraste helgen!! <3

FÖRLÅT!
jag veeet, sämsta uppdateringen på länge alltså. Men det kan nog bero på att jag har umgåts med världens underbaraste pojkvän i helgen, då vill man inte blogga. :) Ifredags vet ni ju redan vad vi gjorde. Det skrev jag ett inlägg om faktiskt. Och jag måste bara lägga till att det var mysigaste kvällen.. Sen på lördagen jobbade eftermiddagen och kvällen, sen när vi skulle stänga vid elva så var det ganska kallt ute och det var det ju inten är vi gick dit. Och jakob hade bara t-shirt på sig den apan.. Fan vad kallt det såg ut! :( Jag hade iaf jacka, annars hade jag dött! Men han höll i min hand hårt och kramade den och då sa han att det inte var kallt längre, min sötnos.

Sen när vi kom hem så duschade vi, och efter vi hade gjort det och precis satt oss vid tv'n för att kolla vem som vann (helt fel bidrag vann) så ringer sanna (jakob's syster) och säger åt oss att komma till hennes kompis, dom var på fest. Dom hade som en slags möhippa för henne eftersom hon snart ska gifta sig :) Och där var det drag kan jag säga, och drag blev det. Haha, det var riktigt kul faktiskt! Sen vid två tre så tog vi cyklen hem, det gick dock inte så bra.. Det var jag som fick cykla.. Haha! Men iaf, när vi kom hem så myste vi lite och sen så somnade vi. En lyckad lördag :)

Söndagen så vaknade vi ganska sent och åt frukost och bara tog det lungt, efter det så tog vi cykeln ner till stan och solade. När vi kom in på solariumet så sa dom; vill ni ha dubbelsolariumet? vafaaan tänkte jag, haha. Men vi tog det iaf, och när vi kom in det så var det två solarium bredvid varandra, fan vad jag garva. Ska vi ligga här och kolla på varandra när vi solar? Haha, jag kunde inte sluta skratta. Men vi solade iaf, och skönt som sjutton var det! Och under tiden vi solade kom det en låt på radion, och jakob började le och jag med sen tittade vi på varandra och log.. :) Det måste vara våran sång! Jag blir helt varm när jag hör den, och jag tänker faktiskt på jakob. Det var så klockrent ögonblick när vi båda kolla på varandra och log.. Fan vad jag älskar honom! <3 Efter att vi solat gick vi hem..

Sen någon timme senare skulle ju jag åka hem med halv nio tåget.. Vi cyklar, men får punka ;/ och om vi hade cyklat hade vi hunnit ner till stationen. Men INTE om vi gick.. Vilket vi var tvunga att göra, men vi skyndade oss så gott vi kunde. Men när vi kommer ner, så åker tåget framför mina ögon.. DAMN vad arg jag blev. Men vad ska man göra åt saken? Så det var bara att skita i att åka hem. För mamma kunde inte hämta mig och jakob's föräldrar kunde inte skjusa. Så jag och jakob gick till mcdonald och käka lite :) sen drog vi hem och spelade tvspel, hahah! Jävla boxningsspel! Men jag ägde honom, så jakob ville inte spela mer! haha, undra varför ;) Efter det duscha vi och sen somnade jag i hans famn framför tv'n. En perfekt helg med världens bästa kille <3

Och nu sitter jag här och bara tar det lungt, ska snart duscha faktiskt. Imorgon börjar jag egentligen inte fören fem över tolv. För det är nationella för dom andra, men jag ju inte det som sagt. Men jag måste säga vilken underbar helg jag haft!! Har ni haft en bra helg? :)

Nu ska jag lägga in låten som jag pratade om när ja och jakob solade, det måste vara våran låt!! <3
ni vet säker från vilken film den kommer ifrån, men det är så mycket ja och jakob låt!! fan jag ser framför mig när vi ligger där och bara ler mot varandra, underbart ögonblick!! my bby. <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0