till sommaren

Jag kom på en sak som jag verkligen längtar tills i sommar..
The voice'09!! Alltså, förra årets drag - DAMN, det var helt sjukt galet. Men det här året ska lätt bli galnare tycker jag! Ska försöka få med mig alllllla brudar, desto fler man åker desto roligare är det ju faktiskt! Så hela min familj ska med, right? Bara känslan av att stå där bland allt folk, nog för att det bara var fjortisar och blattar.. Men iaf, haha. Sjukt kul! Om ni inte vart där, ÅK DIT!  Det är något som ni kommer minnas för livet, jag ryser i kroppen när jag tänker på känslan och allt skrik. Åh herregud, Ge mig sommar och the voice!! <3

Andra planer i sommar då? förutom the voice.. Absolut inga faktiskt, helt konstigt.. :/ Men jag tar dagen som den kommer, förmodligen kommer jag jobba också såklart, umgås med vännerna, grilla, bada och festa i mängder!! och bara njuta av sommarvärmen, som jag verkligen hoppas är heeeela sommarlovet nu. Inte bara några soliga veckor i juli.. Nejnej, jag vill ha sol och värme hela sommarlovet!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0