systrar i vått och torrt

Allt började här.. året var 2005 och jag och sofie var sötast på jorden, seriösast också!


Nu är året 2009.. Och jag måste säga, vi har blivit fulare genom åren ;) haha, eller vad säger du sofie?




Det jag vill säga är att jag hoppas jag aldrig förlorar dig, du är den jag verkligen litar på. Du gör min dag sofie, bäst är du! och jag älskar dig sis! <3 ja kommer aldrig glömma dikterna vi skrev på din gamla dator du hade på ditt rum om varandra, vi satt en hel kväll och bara skrev saker. Och brevet du skrev på en papperskartong till mig, dikterna jag skrev till dig. Allt vi gjorde tsm, allt vi har gjort tsm, allt vi kommer göra tsm ligger tätt intill mitt hjärta. Du är en stor del i mitt liv, jag kan inte annat än le när jag tänker på allt vi gått igenom, bråkar vi någon gång blir vi sams efter 5 min. Det är bara så, det ska vara du och jag! bästa vänner livet sa vi då, och så ska det bannemig vara resten av livet. hjärta

Kommentarer
Postat av: sofie bredell

åh, älskling vad glad jag blir att läsa det här. jag värdesätter vår vännskap så otroligt mycket. och jag vet att vi alltid kommer vara vänner vad som än händer, för vi klarar oss inte utan varandra. du är trotsallt bäst! <3

2009-05-10 @ 22:29:02
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0