sjutton så snygg jag blir idag!

SAME SAME SAME ON MEEEEEEE!!!!
Vafan har jag blivit så dålig på att uppdatera för?! fan, menmen.. Har haft lite annat för mig dom här sex dagarna jag inte skrivit. Jag har vart med min pojkvän, mina vänner och familj och så har jag vart på vingåkers marknad ;D haha! Det ni!

Och idag.. Fyller jag 17år! Hihi. :) Det har vart en bra dag, mycket skratt det gillar jag! Sofie hängde med mig efter skolan och hjälpte mig lite med tårtan, mitt mästerverk för sjutton! Ni ska bara veta hur god den var (a) jordubbstårta, my favorite!

Det jag har fått till min födelsedag:

Två addidaströjor (en rosa, en svart med guld)
Tre parfymer (lacoste, escada, bruno banani)
Presentkort Gina Tricot 500 ;-
Pengar
Fina rosor

Fast farmor och farfar har inte vart här än och grattat mig, får se vad jag får av dom :)
Jag är faktiskt jätte nöjd över det jag fick! Det var det jag önskade mig :)

Johanna Johnsson 17år, inte så pjåkigt va? ;)

Men nu ska jag sova faktiskt, Ha det bra!
Puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0