shorty

Någon busringde nyss hem till oss, och jag svarade. Det ända denna personen gjorde, var konstiga ljud.. Det lät som om han/hon snöt sig (?) mycket moget! Ahja, det har inte hänt så mycket på min måndag, det kanske ni märker eftersom det ända jag har att skriva om är någon tönt som busringer? haha! Men bra musik, det lyssnar jag iaf på!

Im at war - Sean kingston ft. Lil wayne
Glow in the dark - Chris brown
Centerfold - K.Drew (Nexus Remix)
Body that - Nexus Remix
Get the feeling (Barremix) - The DEY
Real niggas - Young Breed, Brisco & IceBerg
Temted to touch - Rumpee ft. Daddy yanke
Mulata - Geno ft. Los Rakas

Mitt tips: Sätt på eran favorit låt, skruva upp nästan lite för högt, stäng in er på rummet och bara släpp loss, släpp alla tankar, just dance! Som mottot låter: "Dance like no one else see you"

Kommentarer
Postat av: emelieee

sötaste bilden!

2009-05-12 @ 23:04:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0