one week

Hej bloggen :)
När jag vaknade kännde jag mig faktiskt piggare än vad jag gjort dom andra dagarna, men sen efter att jag gått upp och rört lite på mig så kom allt tillbaka.. Har pluggat lite matematik än så länge, Fick panikont i magen förut, jag kunde inte stå rakt. Det bara vek sig i magen på mig.. Skitläskigt, sen efter ca 10 min så gick det bort på en gång, skitkonstigt..

Iaf, just nu sitter jag och kollar på oneweek.se funderar på att beställa hem ett sånt paket, det verkar faktiskt bra. Och man får ju pengarna tillbaka om man inte går ner i vikt. Så ja funderar på att pröva det. Ska nog faktiskt beställa det när jag får pengar. :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0