omg

Nu har jag verkligen pluggat stenhårt i flera timmar. Har fått fyra uppgifter klara. Känner mig riktigt nöjd faktiskt :) Har två kvar att göra, dom gör jag lite senare. Ska ta en lite paus nu. Och nu när jag kommer tillbaka till datorn har jag fått en söt lite anonym kommentar igen. :) i love it! Denna gång handlar kommentaren om dikten till rasisterna och nasisterna

Anonym:
d enda du älskar me dom e att du får kuk

Ja, vad säger man? hahaha.. Vet du det du skrivet av egen erfarenhet eller? Det är så himla kul! Ni är så sjukt patetiska, men det som är det roliga är att jag har en sida där jag kan ta reda på vart ifrån ipadressen kommer. :) vilken stad och så. Så snart kommer det läcka ut vem och vilka det är, synd va älsklingar? svartsjuka och patetiska horungar. Men som sagt, kul att ni hittat hit till min blogg :) välkommen åter! Och.. Keep talking - you're making me famous baby! 

Nu ska jag ta och äta något, PUSS!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0