ojoj

Jakob kunde inte ringa just nu, och jag vill inte lägga mig ner då, för då kommer jag bara bli trött.. Så jag satte mig här igen och kollade runt lite. Gick in på veckorevyn.se och läste lite. Och ifrån veckorevyns hemsida hittade jag en rolig sida, med massssssa olika helt sjuka sexställningar (och, jag vet att alllllla gillar att läsa om sex, så var inte blyga och förneka det ;)) Jag lovar, det är dom sjukaste ställningarna jag någonsin sett, haha. Gå in och kolla det är skapligt många kan jag säga; http://www.sexinfo101.com/sexualpositions.shtml
Haha, nu ska jag se vad jag kan hitta för annat roligt på internet (tänk inte porrigt nu)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0