my day

Har nyss städat på mitt rum och dammat, för här hemma har vi storstädning. Skönt faktiskt, det luktar så gott i hela huset när man städat! :) Lämnde in tre uppgifter idag iskolan, sköönt. Sen så har jag inte gjort så mycket mer.

På långrasten vi hade idag, så hängde jag med moa ner på stan för att hon skulle köpa en tröja, vi gick in på åhlens och hitta tröjan, fanns bara en storlek av den hon skulle ha kvar.. Vilken tur, men tröjan var lite dyr och moa kom på ett smart sätt att få sänkt på (hahaha)
moa: Har du mycket brunkräm i ansiktet?
jag: Haha, va? Njae, jag vet inte.
moa: kom
så gick vi in i en provhytt, sen så drar moa tröjärmen i mitt ansikte så att det blev jätte brunt på tröjan
moa: shit, jag trodde det inte skulle bli så mycket..
jag: hahahahaah
och sen i kassan så VIPS så hade hon fått tröjan nersänkt med 10 %! Hahaha, det var lite roligt tycker jag! Moa har ju grymaste ideérna. haha! Sen har skolan enbart vart tråkig. Och nu idag så skulle jag kanske ha träffat matilda, men jag orkar inte. För jag ska städa och duscha och raka benen och allt. Och jag är så trött.. Men vi får ses en annan dag bby!

Och en till sak hände idag när jag gick hem från skolan.. Haha jag skrattar redan! Jag gick hem och så kom det en kille i kanske 18års åldern (?) Iaf, när han började komma närmare mig så såg jag hur mycket han kollade på mig och han släppte inte blicken ifrån mig heller. Sen så när han hade gått förbi mig precis, så vände jag mig bakåt och han kollade FORTFARANDE! Men det han inte såg var att det gick en äldre kvinna framför han och så BOM gick han in i henne.. Inte hårt så att hon fick ont, men HERREGUD vad jag skratta! Det gjorde min dag! hahaha.

Men nu måste jag sluta, ska hjälpa mammi lite grann. Sen ska jag äta :)
Ha en bra torsdags kväll!
Puss

Min lilla favorit


Kommentarer
Postat av: sofie bredell

HAHAHA; moa är så störd! :D

2009-05-14 @ 18:42:21
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0