min dag

Hej bloggen :)
Idag var det första dagen iskolan för min del på en och en halv vecka. Skönt att vara tillbaka faktiskt! Det var ju nationella i matte i morse för alla ettor, jag gjorde det då inte. För jag var ju sjuk så länge under tiden jag hade körtelfeber ni vet? Så dom sa att jag aldrig skulle hinna göra alla prov klara fram till nationella, så jag ska göra längre fram någon gång, får fölängd studiegång i matte. Men jag hoppas det gick bra för alla andra :)

Efter skolan så kom mina saknade älsklingar matilda & frida och mötte upp mig på skolan, sen gick vi till sultans och dom åt paj! Sen gick vi till mcd och jag fick äta min efterlängtade mcflyrry marängswish! Och fyfan vad god den va! ;o Jag håller med dig sofie, smaklökarna tar ett litet extra skutt! haha :) Sen efter det sprang vi runt på stan lite och kikade lite på parfymer. Sen gick vi hem till mig och chillade, sen så sa mamma att vi skulle äta mcd.. Fan vad tjock jag känner mig! Men man lever bara en gång, right? Så då fick jag, tilda och frida skjuss ner dit av micke. Och vi kom ut med tre påsar mat. Haha, fyfan.. Efter det så har vi bara chillat, frida drog hem och jag & matilda poppa popcorn och snackade skit! :)
Och nu har jag precis duschat och tagit disken, och nu sitter jag här..

Ja, ungefär sådär har min dag sett ut i stort sätt. Väldigt trevlig om jag får säga det själv :)
Och nu sitter jag och skickar musik till sofie på msn, även fast jag sa att det skulle ta hundra år, men ungen är ju envis.. Hon var tydligen "tvungen" att ha musik, för hon ska åka tåg i sju timmar imorgon, stackars sofie's rumpaaaa. Men jag kommer sakna henne :( Men vi ska ses på en gång när hon kommer hem, ellerhur?

Men nu ska jag ta och göra lite andra saker. :)
P.S. i helgen kommer älskling, och jag är superlycklig!! <3

OCH så måste jag ju passa på att säga grattis mosen i min klass, 18 år idag! och grattis igen till förlovningen :)

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

klart vi ska ses när jag kommer hem, på dirren!

2009-05-13 @ 22:46:31
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0