klagomål

Kollade på tv nyss med mammi, "hjälp jag är med i en japansk tv-show" fan vad överdrivna japaner är, herregud.. jag menar inte att alla är det, men programledarna på tvprogrammet (?) skjut er!!

Magen har inte blivit speciellt bättre, lite kanske. När minuten kommer så gör det inte lika ont som det gjorde förut, men det gör ont fortfarande.. Tabort det?! Åh, jag pratade med mamma förut och vi kom på att det är alltid jag som blir sjuk. Är det inte det ena så är det de andra.. Jag fattar inte, en hel vecka har jag vart hemma nu och jag ska vara hemma imorgon med tycker mamma så att jag blir frisk. Men bara för att det handlar om mig, skulle det inte förvåna mig om jag inte blir frisk! Jag bokstavligen hatar att vara sjuk, skulle vilja gå till skolan. Men ändo, det är ju inte direkt kul att gå runt sjuk iskolan, allt blir bara så jobbigt då..

Jag hatar att bärbara datorn jag fick av jakob gick sönder.. Jävla fläckt alltså!! Fatta om jag hade haft den, legat i sängen med tända ljus, radio och bara chillat vid datorn eller kollat på en film på datorn! Men inte sjutton går det nu, Nej för jag har ingen bärbar dator!

Oj, vilket klag-inlägg det här blev nu då.. Haha! Men ibland måste man få ut lite ilska! ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0